V rámci semináře se budeme zabývat širším pojetím motivace na podkladě učebních stylů jako specifickým způsobem přijímání a zpracovávání informací. U každého jedince je tento styl výrazně ovlivněn jeho osobnostními charakteristikami, na jejichž podkladě můžeme žáky lépe a efektivněji vést k úspěchu. Tím, že dokážu lépe rozeznat jednotlivé typy žáků, mohu lépe rozvíjet jejich potenciál a do svého systému práce implementovat situace rozvíjející jejich životní kompetence. Vhledem do osobnosti na základě osobnostního typu a temperamentové skupiny v její jedinečnosti, dochází k pochopení vzájemných odlišností mezi jednotlivci, posílení pozitivního náhledu, uvědomění si jak a proč se od sebe odlišujeme. Rozvojem vlastního sebepoznání a schopnosti chápat druhé, rozumíme lépe i lidem kolem sebe. Popíšeme si učební styly na podkladě čtyř párových preferencí, preferované činnosti, aktivity, preferovaných motivačních prostředcích, specifickém způsobu přijímání požadavků apod. Díky doporučením ohledně výchovných i vyučovacích strategií vzhledem k temperamentovým zvláštnostem dosahujeme mnohem vyšší efektivity zvláště tam, kde se nedaří a hledáme cestu, jak pomoci.
Projekt je podpořen z projektu MAP III ORP Příbram. Počet účastníků je omezen na 20.
Prosím Vás, aby se zájemci z Vaší školy
přihlásili zde nebo na níže přiloženém přihlašovacím formuláři
do 31.3.2023.
Přihlašovací formulář -
https://forms.gle/ZuPSCeycY9Abo3KH9